القائمة الرئيسية

الصفحات

شريف إكرامي: معنديش أي طموح أو هدف بعد ما أبطل عشان المركز أو المنصب







أوضح شريف إكرامي حقيقة كل ما يثير حول بحثه عن منصب أو هدف يتمني الحصول عليه بعد إنتهاء مسيرته داخل . نادي بيراميدز، مؤكداً إنه يلعب كرة القدم للمتعة فقط 



 و قال : " معنديش أي طموح أو هدف بعد ما أبطل عشان المركز أو المنصب، ولو شعرت النادي محتاجني وهضيف كنت هقبل، مش كنت هخبط على الباب، ومكنش في أهدافي وحساباتي" .



وتابع " الخسارة كورة، وارد متكسبش على طول، مش أول مرة، تكسب أو تخسر، هي رياضة، أحيانًا المباريات تاخدك لأبعاد تانية، وناس ما بتصدق يحصل حاجة للبطل، والوضع غريب جدًا حول الفريق رغم التصدر والوصول لنصف النهائي، البعض ينتظر فرصة لينال من الأهلي " .


و أتم تصريحاته قائلاً : " حتى الآن الموسم لم ينته، وبالنسبة لي أنا منتمي للأهلي وهذا مكاني، وحتى نهاية الموسم هفضل معتبر نفسي لاعب في الفريق " .

تعليقات

الإنتقال السريع